pondělí 25. února 2013

Stránky plné hudby (10)


O co jde? Koukni sem

Zelená jako smaragd je úžasná kniha a tak Vám přináším písně, které se mi k ní hodí.

Taylor Swift - Love Story
Proč? Prostě Gideon a Gwenny ♥ Oni jsou tak sladcí a úžasní! Já chci svého vlastního Gideona! Už jen kvůli tomu "vztahu" to bude jedna ze sérií, které bych ráda četla třeba i ročně! 

Christina Perri  - A Thousend Years
Proč?Ano, samý slaďáky, ale nemůžu si pomoct ♥

Sugababes - Too Lost in You
Proč? Pocity každé zamilované holky, tedy i Gwenny =)

Imagine Dragons - Bleeding Out
Proč? Gideon...možná okolo strany 243? =)

I’m bleeding out
if the last thing that I do
Is bring you down
I’ll bleed out for you
...
When the hour is nigh
And hopelessness is sinking in
And the wolves all cry
To fill the night with hollering
When your eyes are red
And emptiness is all you know


Tak co myslíte? Tentokrát to bude asi HODNĚ subjektivní, ale zajímá mě i VÁŠ  názor!

1 komentář:

  1. Tvoj tip určite využijem hneď ako mi knihy (a táto konkrétna) prídu a ja ich KONEČNE začnem čítať. Zvláštne toto mi nikdy nenapadlo. Som zvedavá, čo to so mnou urobí. :)

    OdpovědětVymazat