neděle 17. března 2013

Knižní chvilky (5)

Když si Veryuu hraje...




Hobit.. Už jsem v půlce!!!

když půjčíte kamarádkám knížky a zbyde vám jen obal...

Píšu, píšu, píšu...


9 komentářů:

  1. Drahokamy vyzerajú na tých fotkách vždy tak skvelo. :D
    Aký je zatiaľ Hobbit?

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky! A jen tak náhodou, nečteš toho Hobita už nějak dlouho? :D Teď nevím jestli si to s někým nepletu, když tak se na mě nezlob! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu ho dlouho... nemůžu se tím prokousat =D

      Vymazat
    2. Mne tak dlho trval Pán prsteňov. Tie rozsiahle opisy ma veľmi spomaľovali :) A Hobit je asi niečo podobné :)

      Vymazat
  3. Taky mám Drakokamy takle vyfocené :D

    OdpovědětVymazat
  4. To s obalama znám moc dobře :D Kamarádce půjčím vždy tak jednu knihu za měsíc, i když teď už dlouho ne :D Jinak závidím celou sérii Drahokamy já vlastním jen 3 díl :( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knížky. :))) Drahokamy Ti závidím. :))

    OdpovědětVymazat