úterý 2. července 2013

Třicetidenní knihobraní (9) - Kniha s nejošklivější obálkou

Vím, vím, přidávám to pozdě, ale - jak už jsem psala na facebooku - prostě nebyl čas. Nebudu se zbytečně vymlouvat a vrhnu se na další knihu. 

Tentokrát to je Kniha s nejošklivější obálkou. Už od začátku jsem se tohtoto článku děsila, protože jsem prostě nemohla vybrat jedinou knihu s opravdu hnusnou obálkou. Bylo by tu mnoho adeptů, ale nemám je doma. (Takže žádné Město z kostí).

Nakonec jsem tedy jednu knihu vybrala, ale prostě o ní nemůžu říct, že je fakt hrozná a katastrofální, přestože se mi nelíbí tolik jako ostatní. 

Kniha s nejošklivější obálkou

17. - 18. června


No co k tomu říct, prostě mi to nesedlo. Nakladatelství se sice při vytváření obálky inspirovalo dějem, ale ani to mě nedonutí mít tenhle obal ráda....



 



Líbí se vám obálka?

Žádné komentáře:

Okomentovat