sobota 20. října 2012

Filmové novinky k 20.10.2012


Divergent

Filmové zpracování úžasné knihy Divergence z pera Veronica Roth má oficiálně svého režiséra! Stal se jím Neil Burger, který má na svědomí například film Iluzionista neboVšemocný. To ale není vše, co nám Veronica ne svém blogu sdělila. Ve finále o roli Tris se již odvážila zveřejnit jedno jméno, které by se mohlo pro nás - fanoušky - stát synonymem jména Beatrice Prior. Vše je zatím neoficiální, ale když už se mluví o konkrétních jménech, můžeme i doufat, že už to tak i zůstane. Tou šťastnou herečkou je Shailene Woodley, kterou můžete znát hlavně ze seriálu The Secret Life of the American Teenager. Já sama jsem téměř spokojená a nevadilo by mi, kdyby tato jednadvacetiletá herečka roli získala. Jediná výtka? Věk...ale co nadělám ;)


Hunger Games

Konečně už i u nás vyšlo Hunger Games na DVD. Já osobně si ho hodlám vyškemrat k Vánocům, ale co vy? Už jste ho někdo ulovil? A co říkáte na dabing? Já ho neslyšela, ale prý je...zvláštní? =D Jen říkejte, říkejte!

A už se k nám dostaly i nějaké fotografie z natáčení druhého dílu!

 

A máme tu i další informace! Víme jméno scénaristy obou částí Mockingjay! Stal se jím Danny Strong, který je hrdým držitelem Emmy.

Carrie

Klasika a první Kingových dílo se dočká nového filmového zpracování! Carrie se na stříbrná plátna dostane 15.3.2013. Do hlavních role Carrie byla obsazena Chloë Grace Moretz ((500) Days of Summer). Dále ve filmu uvidíme Julianne Moore (Pokušení), Judy Greer (Láska a jiné závislosti) nebo Gabriellu Wilde (Tři mušketýři). Už se objevil i první trailer...


a plakát...


4 komentáře:

  1. Ona bude nová Carrie?! Ta herečka je hrozně divná a vůbec mi ke Carrie nesedí. Carrie z roku 1976 je dokonalá a Sissy Spacek nemá konkurenci. Ale uvidíme, třeba vymyslí něco originálního.
    Divergence už se nemůžu dočkat. Hlavně se ale těším na Čtyřku.
    A na Hunger games jsem vážně zvědavá. Stoprocentně se máme příští rok na co těšit. Já si určitě vystojím frontu na Hostitele, i když se toho filmového zpracování trochu bojím...

    (Skřítek | http://nocni-skritek.blog.cz/)

    OdpovědětVymazat
  2. What the.. to nee, já nechci novou Carrie !!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :)
    Na Divergenci jsem zvědavá.. uvidíme, co z toho vyleze..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mně tedy herečka vůbec nesedla. :D Ale nejsem si jistá, jestli bych někdy vůbec byla spokojená. :) Dabing HG jsem neslyšela a ani slyšet (raději) nechci.

    OdpovědětVymazat