pondělí 24. září 2012

Filmová podoba týdne (5)


Pondělní meme z tvorby Niklause.
Cílem je každý týden uveřejnit jeden film, popř. seriál, který vznikl na základě knihy.

Toto pondělí vybírám film, který mám opravdu ráda, ale knihu teprve čtu a jsem ještě před polovinou.
A je to...

Krasavec Beauty

Základní informace
Autor knihy: Anna Sewell
Název knihy: Black Beauty

Režisér: Caroline Thompson
Rok: 1994
Hudba: Danny Elfman



Nejneuvěřitelnější zvířecí příběh všech dob - vzrušující dobrodružství černého hřebce.Vyprávění černého hřebce nás přivádí na panství zámožné rodiny, která si jej jako hříbě zakoupila. Bohužel paní onemocněla a tak musela spolu s rodinou opustit rodnou zemi a odjet do zámoří do lepších klimatických podmínek. Koně prodali, ale chlapec, který se o něj staral, slíbil, že se pro něj jednou vrátí. Od této chvíle nastává pro Beautyho nelehké období. Když našel hodného majitele, vždy se stalo něco zlého a ten jej musel prodat. Ovšem přece jen se dočkal šťastného stáří - původní podkoní si za léta našetřil nějaké peníze a koně si koupil.

Trailer



Můj názor

Jelikož nemám stále dočtenou knihu, nemohu posoudit podobnost s knihou, ale snímek jako takový se mi opravdu líbil. Příběh je silný a pro člověka, který miluje koně tak jako já, naprosto ideální.
Ve filmu je krásně zachycena Beautyho povaha i jeho myšlenky a celé zázemí je až moc reálné.
Film doporučuji, opravdu! 

1 komentář:

  1. Hrozně se mi to líbilo, když jsme se na to koukali ve škole. Jenomže pak to ti blbečci vypli, protože je to nebavilo a konec.. no někdy bych se na to určitě chtěla podívat :)) a hlavně to dokoukat!

    OdpovědětVymazat